Post by noretpefosi on Feb 23, 2022 20:28:51 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Crazy Kitchen: Cooking Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Crazy Kitchen: Cooking Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodit lisäävät kestävyyttä ▞▞▞
▞▞▞ Crazy Kitchen: Cooking Game 2022 version ▞▞▞
Random Royale-PVP Defense Game Strategické jelp
Rakastan sitä toistaiseksi, mutta päiviin en pääse tasolle 16. Se toistaa saman asian uudestaan ja uudestaan, tarkista Internet-yhteytesi, heidän täytyy tehdä jotain
Hieno peli, MUTTA peli ei ole kaukana. Miten voit nostaa ruokaasi? Mene peliin ja pyydä sinua saamaan 2345 ja saat vain 1950, eikä tuotteen hinta nousi heti. Tai sinulla on 99 sekuntia aikaa jakaa 66 lautasta smh. Ja jalokivet ovat korkealla. Ja ppl tulee hitaasti lopussa, mutta se on kiire keskellä. Kaiken kaikkiaan hyvä peli, mutta vaatii enemmän työtä, jotta voin pelata uudelleen.
Crazy Kitchen: Cooking Game እንቅስቃሴ ያለባቸው axb
Nämä pelit toimivat hitaasti tietyillä tasoilla, jotta voit ostaa timantteja! Jos minulla ei olisi joitain, POISTAisin tämän Money Hungry -pelin! Oikeaa puhetta!
bestii Best Best
Olen pitänyt hauskaa tämän pelin kanssa, kunnes pääsin Ranskaan: juuttunut kovalle tasolle ... tarjous: lisää 3 asiakasta 100 jalokivellä (mutta ansainnut kovalla tavalla!) ... voitin tason ALAS 300 HELMIÄ!! ... noita on hinta, jos ostat "pakkauksen" 3 kappaletta tuota "boosteria" .. ja et todellakaan voi voittaa avainta tällä tasolla ilman sitä... Ei siistiä.
Rakastan tätä peliä, enkä välitä mainoksista. saavutettavissa oleva ja hauska. Mielestäni meidän pitäisi pystyä käyttämään toisesta maailmasta saadut rahat uuteen maailmaan, jotta pelaisimme eri maailmoissa, siirtymällä yhdestä toiseen, se olisi mielenkiintoisempaa. ja kysy meiltä kyllä tai ei ennen kuin käytän 100 timanttia lopussa, koska pelaan nopeasti ja napsautan sitä vahingossa. korjaa tämä ongelma ja annan sinulle 5 tähteä.
Peli on kuitenkin mielenkiintoinen...mutta mainokset ovat ärsyttävämpiä...kehittäjän pitäisi antaa meille rahaa mainosten poistamiseen...kuten he sanovat samaa, että mainosten poistaminen on halpaa😂...oikein???@ FlyBird Casual Games😂
Kaikki hyvä alkuun... tasot ohittaessasi peliä on mahdotonta pelata. Etkä näe taskustani rahaa tyhmiin jalokiviisi. Heippa ja poista asennus! Ostan mieluummin pelin kuin käytän rahojani helmiisi!👎👎👎
Pidän pelistä todella, kuten muutkin, on varmasti joillakin tasoilla, joilla he eivät anna sinulle tarpeeksi asiakkaita tason voittamiseksi. Suurin ongelmani on kuitenkin se, että minulla oli paljon rahaa USA:n lopussa, mutta Ranskan aloittaessa kaikki on mennyt!!!
Hauska peli. Hyvä harjoitella silmä-/käsikäsittelyä. Pidän siitä, että ihmiset todella näyttävät ihmisiltä. LOL
Crazy Kitchen: Cooking Game Аркаде xgq
Peli jäätyy jatkuvasti menetin ihmishenkiä tämä alkaa tehdä hyvin vihaiseksi kaikki häiritsevät jäätyminen häviämisen vahvistimet erittäin järkyttävää
Korjaa taso 72 ja ylöspäin. Jos kosketan joitain sen varastoituja ruokia, kokeilin sitä 10 kertaa, mutta se ei silti toimi. Taisin tuhlata kaikki rahani tähän peliin.
imIt todella sai minut menemään, kunnes puolivälissä heitti 3. resterantin. Olen jokseenkin luopunut siitä nyt, tarkista, voinko tehdä muutaman ilmaiskierroksen tai ylimääräistä rahaa yhdeksi päiväksi... saatan olla onnekas ja todella saada valmiiksi kokonaisen ravintolan .. ei näytä siltä, että
Crazy Kitchen: Cooking Game Arked icos
Hauska ja haastava, koska se on nopeatempoinen peli
Hauska peli, erittäin koukuttava! Pidän siitä, että se pyytää sinua näkemään ylimääräisiä kolikoita/palkintoja koskevia mainoksia. Sen sijaan, että pommittaisit sinua mainoksilla.
Se on kiva, hyvä grafiikka, mutta 4 levyn ja 4 keittotason hankinnan jälkeen ei ole enää haastetta, mikä voi tapahtua puolivälissä. Sitten pääset tasolle 15, uuteen ravintolaan ja aloitat alusta: hampurilaiset pihvien sijaan. Aika tylsää tbh
Rehellisesti sanottuna sanot jatkuvasti, että "monet ihmiset läpäisevät tasot kuluttamatta senttiäkään", mutta todellakin katsokaa suurinta osaa arvosteluista ja ne ovat kaikki samanlaisia. Olemme kirjaimellisesti päivittäneet kaiken, mutta silti, et edes ajoitetulla tasolla, et ansaitse tarpeeksi rahaa? Ainoa tapa on OSTAA boosterit. Ei mitään järkeä. Rahanotto - näin yksinkertaista.
Rakastan peliä, mutta juutummeko tasolle 60 eteenpäin, mikä pakottaa meidät ostamaan jalokiviä, jotka eivät ole hyviä. Tee jotain tälle ongelmalle, joten rakasta kaikkea muuta pelissä
Rakastan tätä peliä, se on niin hauskaa! Otin kuitenkin tähden pois, koska aina kun katsot mainoksen, se kaatuu. VARTEN, jos käytät sitä lisäelämän hankkimiseen/uudelleen yrittämiseen tai heidän erikoistarjouksissaan, joissa sinun pitäisi voittaa tietty määrä pelejä peräkkäin ja olet yhden pelin päässä. Jonkin ajan kuluttua tämän pelin pelaaminen ei enää ole sen arvoista, päädyin vain poistamaan sen ja siirtymään eteenpäin.
toistaiseksi pidän pelistä, mutta ongelmani on, että vaikka latasin ravintolan seuraavan osan, joudun lataamaan sen uudelleen sen jälkeen, kun olen poistunut tai poistunut minuutiksi pelistä ja kun minulla on tapana pelata sitä uudelleen. sen tavallaan ärsyttävää tiedät, pls ystävällisesti korjata se.
Liika "suositteleminen" ei voi edes pelata peliä rauhassa. Myös pakottaa ihmiset päivittämään, jos he eivät halua, varsinkin jos se on tarpeetonta, sen pitäisi olla pelaajan valinta käyttää kolikoitaan tai jotain ylimääräistä. Tämä peli on helvetin ärsyttävä. Seuraava!
Peli tarvitsee lisää maailmoja/tasoja. Heidän välinen odotusaika (se aina sanoo "tulossa pian") on vähintään 3 viikkoa. Se on naurettavaa!
Joo.......noin kymmenennen kerran katsottuani mainoksia vain voittaakseen tason vain jatkaakseen saman vanhan jätkän tarjoamista samaa ruokaa, tästä pelistä tuli todella vanha ja turhauttava. Näyttää siltä, että he painostavat "katsomainokset" -kerrontaa voimakkaasti lisätäkseen taskujaan. Olen todella nauttinut tästä pelistä.
Pidän tästä sovelluksesta, mutta pyydän sinua hankkimaan kaksi versiota samasta pelistä. Se, joka voi maksaa siitä, voi lisätä sovelluksen ilmaiseksi ja niille, jotka eivät voi, kuten minä, voi olla enemmän mainoksia, myös apua pelin pelaamiseen. Rakastan peliä, mutta minulla ei ole varaa maksaa, joten ota huomioon kaikki pelaajat, kuten minä.
Apua.. peli häikkää. Parin viime päivän aikana aina kun katson videon saadakseni lisää aikaa tai enemmän asiakkaita tai timantteja, en saa mitään näistä asioista. Auttakaa. Pidän todella tästä pelistä
Voisi olla hauskaa, mutta se toistaa mainoksia automaattisesti ilman syytä satunnaisina aikoina (mainoksia on paljon tuplapalkintoja varten jne.) ja vaikka sinun pitäisi pelata tasoja uudelleen, joka kerta kun saavutat tason, se nostaa sinut takaisin korkeimmalle tasolle joten on erittäin ärsyttävää yrittää suorittaa kaikki tasot kolmella tähdellä. Kirjaimellisesti täsmälleen sama pelattavuus kuin muissa peleissä, mutta ärsyttävämpi
Pidän tästä pelistä paljon, mutta siellä on liian paljon mainoksia ja Boost maksaa liian paljon, jotta et pystyisi tekemään timantteja nopeammin. Kun taso on 50 asiakasta, saat 4 timanttia, tarjoilet 200 pihviä, saat 4 -6 timanttia, mikä on vialla 50 timantissa. Mutta se on hauskaa.
Aloitin juuri tämän pelin pelaamisen. Nautin siitä, kunnes mainokset jumittivat näytön. Sovellus lakkasi toimimasta. Tämän vuoksi en voi lunastaa palkintoani. Tapahtui 3x peräkkäin. Kolme lyöntiä olet poissa. Pelien on tarkoitus olla hauskoja ja rentouttavia, ei rasittavia. Poistan tämän pelin.
Aluksi nautin pelistä. Sinun ei tarvitse ostaa rahaa päivittääksesi, mutta sitten kun pääsin viimeiseen ravintolaan, minun oli mahdotonta voittaa avainta. Tarkoitan, että minulla on kaikki päivitykset tehty ja vaikka palvelen asiakkaita nopeasti, se ei riitä tason voittamiseen. Sinun TÄYTYY käyttää helmiä, jos haluat läpäistä tason lisätäksesi aikaa tai lisää asiakkaita. Se on todella sääli, koska pidän pelistä todella. ☹️
Rakastan tätä sovellusta.. ruoanlaitto on hauskaa tässä.. tämä on toinen pelipäiväni.. toivottavasti siitä tulee mielenkiintoista jatkossakin..! Jos vikoja löytyy, plzzzzz korjaa ne nopeammin..! 🥰🥰🥰
Pidän todella tästä pelistä, koska se ei ole kuin muut pelit, joissa on nopeampi ja kuinka vihaiset ihmiset heti saapuessaan sisään asiakkaat ovat erittäin kärsivällisiä
Rakastan tätä peliä, mutta asia on, että kun ostan uusia asioita, enemmän ihmisiä tulee kuusi ihmistä tulee luokseni sormeni ovat kaikkialla, joten annoimme tälle pelille kolme tähteä, mutta peli on mielestäni saavani sen
Peli on kaiken kaikkiaan hauskaa, mutta ruoan valmistamiseen annettu aika on todella mahdotonta. Se todella saa sinut haluamaan sen poistamisen. Vaihda vain aikaan. 2. arvostelu Poistan tämän pelin. Ei tarpeeksi aikaa saada ruokaa ulos.
👍
Wooaah~ voin käyttää useampaa kuin yhtä sormea tehtävien suorittamiseen samanaikaisesti, toisin kuin muut vastaavat sovelluspelit, on helppo tehdä yhdistelmä erityisesti. Upeita pelejä ja hauskaa pelata, erittäin vaikuttava.
Olen saavuttanut pisteen pelissä, jossa minun TÄYTYY käyttää boostia tai timantteja tason läpäisemiseksi. Kaikki on täysin päivitetty, mutta minulla ei ole tarpeeksi rahaa voittaakseen tason. Nyt minun on odotettava luultavasti viikkoja, jotta voin rakentaa kaiken takaisin, jotta voin jatkaa. Poistetaan
Tämä on yksi lempiruokailupeleistäni. Minulla on vain yksi ongelma. Kun pelaat tasoa ja aika loppuu kesken, timanttien käyttölaatikko tulee esiin niin nopeasti. Olen vahingossa kuluttanut satoja timantteja, koska napsautan edelleen. Mielestäni timanttien käyttämiselle tasojen lopussa pitäisi olla vahvistusvaihtoehto. Muuta kuin se. Rakasta peliä.
Crazy Kitchen: Cooking Game Arked figg